Komentarze: 0
Budowanie planu rozwoju zawodowego. Trudno, aby sterować swoim statkiem - nie mówiąc już swoją strategię SEO i marketingu przychodzącego w organizacji - nie wiedząc, dokąd zmierza. A jeśli okaże się, że już przestała nauki i że wasze dni są wypełnione, ale nic z raportów rankingowych, wówczas statek wyraźnie siądę. Jednym ze sposobów, aby rozwiązać te problemy i zapewnić sobie skupiony jest budowanie profesjonalnego planu rozwoju dla siebie. Elementy silnego planu to. Wizja i zestaw celów do tego, co chcesz osiągnąć dla siebie
Realne terminy - krótkoterminowe (1 rok lub mniej), średnioterminowe (1-2 lat) i długoterminowe (2 + lat) - które prowadzą stopniowo (a może iteracyjnie, w zależności od potrzeb) do swoich celów za pomocą małych kroków po drodze. Lista Twoich mentorów i innych kibiców, którzy mogą pomóc Ci osiągnąć swoje cele i pokonać przeszkody. Zarys "znane niewiadome", czyli obszary, w których zdajesz sobie sprawę, masz doświadczenie lub luki w wiedzy, że będziemy chcieli wypełnić. Zasoby (imprezy, szkolenia, szkoły, książki, blogi, sieci, itp), które mogą pomóc uczyć się i rozwijać. Metody pomiaru postępu i gospodarstwa siebie odpowiedzialności za stale robi postępy. Agencja, Reklamowa, Gdańsk. To był akt budowania rozwoju zawodowego, które pomogły mi zrozumieć, że chcę wrócić do szkoły i przełączyć ostrość mojej kariery z SEO do zarządzania i strategii informacyjnej. Dopiero umieścić ten plan razem zdałem sobie sprawę, jak bardzo podobał mi się opowiadania w biznesie, który dał mi pewność siebie, aby rozpocząć pitching SEO i marketingu internetowego konferencji możliwości mówienia.